LifestylePročitajte cijeli članak na tportal →
Može li prehrana utjecati na biološko starenje? Rezultati nove studije privukli su pažnju
15. kolovoza 2026. u 05:08 · Izvor: tportal
Može li samo četiri tjedna bez mesa, mlijeka i drugih namirnica životinjskog podrijetla utjecati na način na koji naše tijelo stari? Nova studija sugerira da promjene u prehrani mogu ostaviti trag na molekularnoj razini mnogo brže nego što bismo očekivali
Komentari
Još nema komentara — budite prvi!